HTML

fájalábamésfélek

Ati blogja, írom a napjaimat. Akit érdekel olvassa vissza, akit nem ne tegye.

Friss topikok

  • TiffanyMary: Sziasztok! Be szokott ide nézni valaki? Mi van Attilával? sokat gondolok rá (2012.05.29. 20:00) Hodgkin vagy non-hodgkin

Címkék

Archívum

Hodgkin vagy non-hodgkin

2012.03.27. 13:14 atika1978

 Szokás szerint szarul telt el. Gyenge vagyok, gondolkozom, hogy cigizzek-e de hol kívánom, hol meg émelygek az ebédtől. A bal talpam fájdogál főleg, ha rálépek, néha a hátam is.

Már várom az esti gyógyszert az jó. 

Kimentem cigizni, apám itthon van cicával játszik. A bal talpam eléggé fáj de erre csak estére adnak valamit amire nem írták ki, hogy mi csak vak írással és, hogy 1x1, nincs kedvem élni unom az egészet de nagyon.

Kemót már kaptam ez előtt sok évvel akkor jobb volt legalább a lakásomat el tudtam hagyni.

Most gyenge vagyok.

Ránéztem a pharmindexre van dolarganos infuzió nagyon jó.

Már köthetnék is be oszt mennék a fenébe ...

Néha süt a jobb lábam első nagy ujja.

Apám is cigizik tejbe grízt főz.

Húz a jobb karom elég rossz, enyhe csontfájdalmaim vannak a jobb lábamban.

Csak úgy tudok gépezni, hogy közbe fáj a jobb lábam adhatnának valami ócska tramadolt délre is, a fogaim annyira nem érdekelnek, hogy nagyon, csíp a bal oldalam a valagamnál, a bal kezemben csípések szúrások, ez tipikus hodgkin van non hodgkin lesz megin. De jó nekem.

Élek én is olvasgatom a TI forumotokaitokat de szép szó, tudom, hogy van aki rosszabbul járt nálam, de estére kell a spéci szer mert olyan erősek a fájdalmaim, napközbe meg nincs tőle kedvem élni.

Feltettem egy teát, kis  vizbe, hogy gyorsan forrjon, az ekezetek kihagyom mert ideges vagyok, nem akarok elvágodni a lakásban. A mentősökkel semmi bajom, csak félek, erőm alig van.

 Jöhetne az esti szer, mert már itt fáj ott fáj amott fáj és csak az dob fel, hogy olvasom sorstársaim blogjait főleg azokét akiket jó sok már bocs de ti is untátok kinlódás után összeraktak ....

Kész a teám, a hátam fáj, nem merem bevenni az esti gyógyszert mert a családom nagyon figyel ...

Egy szaros tramadolt, délre felírhatna valaki ...

Nem számít kábszernek.

Nem tudom mit adnak estére, de úgy elalszom tőle mint az isten nyila, mértem a fajdalomkuszobom, feltettem egy teat levettem forron muanyag poharba beleontottem alig faj pedig este 8:30 kor veszem be a cuccot ... a multkor is dolargant adtak tablettába valsz ez is az ...

forrón iszom a teát meg se hat de a bal felkarcsontomban meg a lábamban hűlye csontfájdalom van ... nagyon jó.

Ért valaki ehez a betegséghez ?

Miez globálrák ? :) már bocs de egyetlen örömöm, hogy magamat megviccelem ...

 14:19 a bal sarkam fáj ... az esti gyógyszer soká jön, kicsit vág a bal karom néha 

ettem teával egy szelet kenyeret, hiába nem írták rá hogy mit adnak, kiültem az erkélyre és fájdalom + kis euforiat éreztem, tehát jól állok én is ...

az a bajom, hogy rohatt gyenge vok.

hanyagolni fogom én is az ékezeteket, mert lattam, hogy van olyan tarsam aki szinten ezt teszi.

 Speciel épp fulladok egy kicsit ...

Kimentem cigizni, szokás szerint picit fáj a gerincem, egy picit erősebb éles vágás a talpamban stb. ez a rohatt gyengeség amit utálok, meg a csípőm is fáj, néha egy pici szúrás a hasban stb.

1 komment

Címkék: fájdalom rák élet?

A bejegyzés trackback címe:

https://egykisrakocska.blog.hu/api/trackback/id/tr794343369

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TiffanyMary 2012.05.29. 20:00:28

Sziasztok! Be szokott ide nézni valaki?
Mi van Attilával? sokat gondolok rá
süti beállítások módosítása